Partner ovogodišnjeg Brandstorma je L'Oreal Men Expert, a natjecanje čine Brand i Tech challenge. Zadatak oba izazova je bio unaprijediti njegu muškaraca od 18 do 25 godina, u skladu s misijom branda. Cilj Brandstorma je i biti inkubator studentskih inovacija te se posebno cijenila inovativnost ideja.

Brandstorm natjecanje otkrile smo slučajno, putem oglasa na Facebook-u, te nas je odmah zainteresiralo. Za prijavu na natjecanje bilo je potrebno formirati tim od troje studenata pa smo odlučile spojiti naša znanja i vještine iz ekonomije i informatike, a ono što nas je povezalo je ljubav prema marketingu. Odlučile smo se prijaviti za Brand challenge, a tek po završetku prijava bio nam je otkriven konkretan zadatak. U sklopu Brand challengea trebale smo osmisliti proizvod za muškarce od 18 do 25 godina, pritom imajući na umu četiri ključna kriterija: inovativnost, korisnost, ostvarivost i proširivost.

loreal1

 

U prvoj fazi natjecanja ideju je bilo potrebno predstaviti na tri Powerpoint slajda. Sama prezentacija je trebala biti na engleskom jeziku, kao i sales pitch koji smo u kasnijoj fazi  natjecanja prezentirale, što je pripremu prezentacije činilo još zanimljivijom. Na web platformi Brandstorma bili su nam dostupni svi potrebni materijali koji su nam pomogli u razvoju ideje. Na taj način smo upoznale L'Oreal Men Expert kao brand i uvidjele probleme ciljne skupine. Spojem detaljnog istraživanja tržišta i poznavanja asortimana i vrijednosti branda, osmislile smo inovativno rješenje s ciljem omogućavanja pojedincima ciljne skupine da dosegnu svoj puni potencijal u svim svojim aktivnostima.

Dva tjedna nakon predaje rješenja, saznale smo da ulazimo u sljedeću fazu natjecanja - nacionalno finale Adria Balkan. Bile smo oduševljene kada smo saznale da smo ušle u 5 najboljih timova iz Hrvatske i Srbije za Brand challenge. Sljedeće što nas je čekalo bila je detaljnija razrada naše ideje koju smo prezentirale na nacionalnom finalu. Kako bismo to što kvalitetnije napravile, L'Oreal je organizirao briefing session u svojem sjedištu u Zagrebu. Na briefingu smo imale priliku upoznati L'Orealov tim i saznati što se od nas očekuje u daljnjem tijeku natjecanja. U sljedeća dva tjedna smo razradile našu ideju i pripremale sales pitch.

Nacionalno finale Adria Balkan uključivalo je deset timova iz Hrvatske i Srbije, a održavalo se u Beogradu 18. travnja. Nakon svih odrađenih priprema za prezentaciju naše ideje te vježbanje prezentiranja dugo u noć, bile smo vrlo uzbuđene kad smo pred L'Orealovim žirijem imale mogućnost prezentirati naš proizvod. Sama prezentacija je prošla odlično, prema planu, a cjelokupni event, koji je L'Oreal organizirao, nas je oduševio. Kao potvrdu o sudjelovanju u nacionalnom finalu dobile smo certifikate, ali i vrijedne nagrade - L'Orealove proizvode.

loreal2

 

U pripremi našeg rješenja puno nam je značila pomoć i podrška naše mentorice doc.dr.sc. Ive Gregurec, kojoj se ovom prilikom zahvaljujemo.

Sudjelovanje na L'Oreal Brandstormu bilo je odlično iskustvo u kojem smo imale priliku vidjeti kako funkcionira jedna svjetska kompanija poput L'Oreala te upoznati ostale natjecatelje i umrežiti se. Dok nam za sljedeću godinu ostaje osigurati karte za svjetsko finale Brandstorma u Parizu. :)

Autorice teksta: studentice Monika Erceg, Franja Kutnjak i Petra Odeljan