Ponukani različitim studentskim natjecanjima na kojima smo sudjelovali, i na kojima smo skupili određena iskustva, ove godine odlučili sudjelovati na natjecanju „Regional Case Study 2017.“  Samo natjecanje organizira Start-Up udruga iz Pule, koja okuplja studente svih Sveučilišta i Veleučilišta, i mladih osoba do 30 godina s VŠS i VSS iz Hrvatske. Cilj ovog nacionalnog natjecanja je rješavanje poslovnih slučajeva kompanija iz različitih djelatnosti.

U ovom, 5. izdanju navedenog natjecanja koje se održavalo od prosinca 2017. pa do siječnja 2018., sudjelovalo je 5 poduzeća sa svojim poslovnim slučajevima. Nas je zainteresirao poslovni slučaj poduzeća „Namještaj Mima“ koje je pred nas stavilo zadatak rješavanja problema brendiranja njihovih kuhinja na području RH. Taj poslovni problem je za nas predstavljao izazov jer nismo bili upoznatim s tržištem namještaja, odnosno kuhinja u Hrvatskoj. To nas je dodatno zainteresiralo, a nizom kreativnih i inovativnih ideja, te primjenom znanja stečenog na fakultetu, uspješno smo riješili poslovni problem. Za izradu samog pismenog djela rješenja bila su dovoljna dva dana, prilikom čega se paralelno istraživalo tržište i proučavala konkurencija. Nakon toga je bilo lako razraditi početnu ideju te ju nadograditi detaljima. Naša kreativna rješenja poduzeće je ocijenilo kao najbolje od svih pristiglih rješenja te smo osvojili 1. mjesto u rješavanju navedenog poslovnog slučaja. Sama ceremonija dodjele nagrada održala se u Puli gdje nam je predstavnik Namještaja Mime uručio pobjednički ček u iznosu od 4.000 kuna, a organizatori natjecanja certifikate za sudjelovanje na ovogodišnjem natjecanju.

Bogadi_Maderic

 

Ovom prilikom želimo se zahvaliti Fakultetu, odnosno CPRSK-u, što nam je bio podrška na navedenom natjecanju i koji nam je pokrio troškove putovanja na završnu ceremoniju u Pulu. Ovo, ali i druga slična natjecanja su vrhunska simulacija za probleme s kojima ćemo se susretati prilikom zaposlenja u različitim tvrtkama i šteta je da takvu priliku ne iskorištava više studenata. Rad u izazovnom okruženju u kojemu se nudi mogućnost za daljnje usavršavanje i napredovanje u različitim djelatnostima te upoznavanje osoba iz različitih krugova poslovnog svijeta, trebalo bi svakom od nas biti motivacija da se na takvim natjecanjima pokažemo u najboljem svjetlu jer nikad ne znamo tko će nas primijetiti i pružiti poslovnu priliku.

Autori teksta: studenti Petra Bogadi i Matej Mađerić

Lucija i Katarina

 

Mi smo se odlučile sa poslovni slučaj tvrtke Uniline zato što je bio vezan za naš zajednički interes a to je brendiranje i marketing. Zadatak je bio osmisliti novi Uniline-ov brand koji više nije okrenut posredništvu između poduzeća nego direktno ciljanje na krajnje korisnike - turiste. Bilo je potrebno razraditi i marketinški plan kojim bi oni svoj novi brand predstavili javnosti. To je uključivalo istraživanje tržišta, odabir kanala za promociju te način pristupa gostima s obzirom na njihove želje i potrebe. Zadatak nam je bio zanimljiv jer je turizam u Hrvatskoj aktualna tema te smo se upoznale sa novim trendovima i mogućnostima stvaranja dodatne vrijednosti za posjetitelje.

Osvojile smo prvo mjesto te smo dan nakon završnice posjetile Uniline-ov ured i detaljnije predstavile svoju ideju i upoznale se sa predstavnicama poduzeća. Podijelili smo iskustva sa natjecanja i upoznale se sa radom poduzeća. Na kraju smo razmijenili kontakt informacije i dogovorili mogućnost buduće suradnje.

Vrijeme koje smo uložili u ovo natjecanje vratilo nam se dvostruko sa novim iskustvima, poznanstvima i vještinama. Svakom preporučamo da se uključe u natjecanja i slične studentske aktivnosti kojima se stvaraju nova poznanstva i kompetencije.

Autori teksta: studentice Lucija Matulić i Katarina Raguž

Kutnjak_Odeljan

 

Franja Kutnjak, Petra Odeljan i Marko Peranović članovi su tima koji je na Regional Case Study natjecanju osvojio 2. mjesto za rješenje poslovnog slučaja poduzeća eCroatia.info. Franja i Petra već imaju zajednička iskustva u ovom, ali i sličnim natjecanjima, pa su ovaj put odlučile pojačati svoja znanja te je tako nastao spoj Ekonomike poduzetništva i Organizacije poslovnih sustava pod nazivom „Tri žensketira“.

Prvi zadatak bio je odabrati koji ćemo poslovni slučaj rješavati. Jednoglasno smo se odlučili za eCroatia.info, što je uključivalo osmišljavanje marketinške strategije za društvene mreže. Potom je uslijedio brainstorming – ključna aktivnost koja je rezultirala mnoštvom ideja vezanih uz B2B i B2C strategije za Facebook, Instagram i LinkedIn poduzeća. Kako bismo uz opis prikazali i vizualne prijedloge, svoje smo rješenje predstavili kroz Powerpoint prezentaciju.

Završna ceremonija održala se u Puli gdje su proglašeni najbolji timovi. Svečani dio uključivao je dodjelu nagrada i certifikata, a potom je uslijedilo neformalno druženje s predstavnicima poduzeća i drugim sudionicima.

Ovo nam je natjecanje donijelo još jedno pozitivno iskustvo, ali i novu suradnju koju kao tim planiramo nastaviti i kroz druga natjecanja. Pozivamo i ostale studente da se priključe sličnim prilikama te time prošire svoja znanja, razviju vještine i steknu nova značajna iskustva.

Autori teksta: studenti Franja Kutnjak, Petra Odeljan i Marko Peranović