Što očekuju?

  • Završeni stupanj obrazovanja im nije predispozicija (ali neće odmoći). Mala su tvrtka i svi uče nove stvari po putu te im je najvažnije da osoba voli i želi učiti :)
  • Iskustvo na sličnim poslovima. U svakom startupu atmosfera zna biti dosta dinamična i trebaš biti spreman/a na sve pa bi bilo super da već imaš sličnog iskustva
  • Odlično znanje hrvatskog jezika u govoru i pismu
  • Dobro znanje engleskog jezika u govoru i pismu s obzirom da je komunikacija djelomično na engleskom. Ako ne znaš, bitno im je da jako želiš naučiti
  • Iskustvo u korištenju Google Drivea i/ili Office paketa- čitaj: tablice i docsi su ti najbolji frendovi
  • Izvrsne komunikacijske sposobnosti
  • Pozitivan stav, samostalnost i proaktivnost
  • Ne bojiš se pričati na telefon ili pitati nekoga nešto što ne znaš
  • Super hendlaš stresne situacije
  • Posjeduješ vještine ne svađanja s kolegama (he he)
  • Važni su ti detalji (s obzirom da ćeš raditi s brojevima)

Bonusi (čitaj: bilo bi baš super da još i...):

  • Imaš vozačku dozvolu B kategorije
  • Ubijaš multitasking
  • Organizacija sebe i drugih su ti u malom prstu 

Što nude? 

  • Fiksnu plaću
  • Priliku za kreativnost i učenje novih stvari u poticajnom i brzo-rastućem okruženju (od početka u 2017. godini su narasli na 15 ljudi)
  • Mogućnost profesionalnog i osobnog razvitka
  • Radno vrijeme od 9-17 (po dogovoru mogu odrediti drugačije radno vrijeme, donekle su fleksibilni po tom pitanju)
  • Plaćeni putni troškovi (mjesečni ZET ili nešto drugo ako ne živiš u Zagrebu)
  • Rad u timu mladih i ambicioznih ljudi (slobodno ih prostalkaj ovdje
  • Službeni laptop (koji možeš koristiti i u privatne svrhe)
  • Veliku količinu samostalnosti (uvijek su otvoreni za prijedloge i proaktivne ideje)
  • Velik utjecaj na budućnost tvrtke (sudjeluješ u odlukama koje donosimo)
  • Edukacije i druženja

Sigurno se pitaš i što ćeš raditi?

  • Evidencije i arhiviranje ulaznih računa, ugovora i ostale dokumentacije
  • Plaćanje ulaznih računa
  • Evidencije i isplate putnih naloga
  • Komunicirat ćeš s računovodstvenim uredom i različitim institucijama (Porezna uprava, HZMO, …)
  • Obradu i isplatu studentskih naknada
  • Nabavu uredskih potrepština i ostale opreme
  • Evidencije radnog vremena i godišnjih odmora zaposlenika 
  • Osmišljavat ćeš nove procedure i optimizirati postojeće radi poboljšanja efikasnosti
  • Dočekivat ćeš klijente, suradnike i kandidate za posao na recepciji
  • Primat ćeš pisma i pakete na recepciji tvrtke
  • Razmjenjivat ćeš e-mailove s kolegama i suradnicima na engleskom i hrvatskom jeziku
  • Ostale administrativne i projektne aktivnosti ovisno o potrebama (npr. pomagat ćeš nam u organizaciji team buildinga)

Tvoja prijava treba sadržavati:

  • Životopis (keep it simple)
  • Motivacijsko pismo - zašto bi baš ti htio/htjela biti dio našeg tima. Iznenadi ih i budi kreativan/a.

 

Prijavi se do 31. ožujka 2020. godine!