Na ovoj radionici Dario Horvat iz Arbone će pokazati kako izraditi digitalnu marketinšku strategiju za bilo koji proizvod/uslugu. Na vlastitom primjeru proći ćete kroz faze korisničkog putovanja i različite kanale digitalnog marketinga. Možete koristiti izmišljeni ili postojeći proizvod/uslugu.

Opis radionice:

Interaktivna radionica u kojoj polaznici kreiraju konture strategije za digitalni marketing za svoj specifičan proizvod ili uslugu.
Takva se strategija oslanja na 5 osnovnih koraka kroz tri faze kroz koje kupac prolazi u svom "korisničkom putovanju".
Kroz radionicu će se polaznici upoznati s Google Ads oglašavanjem, Facebook oglašavanje, Instagram oglašavanjem, Email marketingom, SEO optimizacijom i Content marketingom.
Naučit ćete koje su mogućnosti pojedinih kanala i platformi i koju platformu treba koristiti u kojoj fazi marketinga.
Na kraju radionice polaznici će imati razrađenu strategiju digitalnog marketinga.

"

Radionica je prvenstveno namijenjena studentima zadnje godine studija i svih smjerova studija zbog potencijalnog zapošljavanja.

Radionica će se održavati 2. srpnja 2019.  u dvorani 11 (FOI 1) s početkom u 9:00 sati (predviđeno trajanje je 3 - 4 sata). 

Broj mjesta je ograničen na maksimalno 30 sudionika pa požurite s prijavom, obavezno putem forme.