Više o radionici
Voditelj radionice: Mladen Konecki, mag. inf.
Ciljani auditorij: Studenti koji žele unaprijediti svoje znanje programiranja općenito i studenti koji žele naučiti specifične algoritme vezane uz razvoj računalnih igara.
Svrha radionice: Industrija izrade računalnih igara je u neprestanom razvoju te sve više i više postoji potreba za ljudima koji znaju programirati računalne igre. U zadnjih nekoliko godina i u Hrvatskoj pojavljuju se uspješne firme koje izrađuju računalne igre.
Svrha ove radionice je: studentima dati osnovna znanja izrade računalnih igara, da se upoznaju sa procesom izrade, da vide koja su to znanja i vještine potrebne koje netko treba imati kako bi se bavio ovim područjem, da sami iskustveno naprave jednostavnije računalne igre, da se zainteresiraju za ovo područje.

Popis tema radionice:
1. Uvod u razvoj računalnih igara
2. Osnovni elementi računalnih igara
3. Radno okruženje računalne igre
4. Osnovni koncepti logičkih igara
5. Animacija u računalnim igrama: akcijske igre
6. Igre slaganja: puzzle
7. Upravljanje i micanje: Arkanoid
8. Casual igre: Upari tri
9. Igre s riječima: upitnici i kvizovi
10. Prezentacija završnog projekta

Nakon uspješnog svladavanja radionice polaznici će moći: primijeniti osnovne koncepte izrade računalnih igara (stvaranje vizualnih objekata, upravljanje ulaznim jedinicama, stvaranje animacije, programiranje interakcije s korisnikom, spremanje i čitanje podataka, rad sa zvukom); razumjeti i moći usporediti algoritme koji se koriste u tipičnim žanrovima računalnih igara (akcijske igre, logičke igre, igre s riječima, "causal" igre i dr.); kreirati i modificirati različite mehanike u računalnim igrama (nasumično generiranje objekata, kretanje objekata, pucanje, detekcija kolizije, kretanje kroz ograničeni prostor, generiranje nivoa); osmisliti i kreirati nove mehanike i algoritme u području izrade računalnih igara.
Napomena: mogu sudjelovati samo studenti koji nose svoje prijenosno računalo.

Termini: od 26.6. do 6.7. te 17.9.2018. u dvorani 8 (FOI 1). Vrijeme održavanja radionica će biti naknadno utvrđeno u dogovoru sa studentima.

Rok za prijavu: 10.6.2018.

Prijave kreću te pozivamo sve zainteresirane da sudjeluju na edukaciji „Izrada računalnih igara kroz primjere“.

Radionica će se održati ako bude prijavljeno najmanje 10 sudionika, dok se može prijaviti maksimalno 20 sudionika. Za sudjelovanje na radionici možete ostvariti i 3 ECTS boda.