9. Tjedan karijera nam je stigao! 

Pogledajte aktivnosti koje smo pripremili za vas i sudjelujte! :)

 

PROGRAM

 

Moderator: doc. dr. sc. Zlatko Stapić

Sudionici: 

  • Milan Krivić, voditelj Odjela za .NET razvoj (APIS IT)
  • Daniel Strmečki, Solution Architect (ecx.io Croatia) 
  • Ivica Horvat, CEO (Factory)
  • Katarina Kukuljan, direktorica u organizacijskoj jedinici Aplikacije središnjih sustava (Privredna banka Zagreb d.d.)
  • Nikola Tucković, Backend Development Team Lead (Styria digital development)

Moderator: doc. dr. sc. Zlatko Stapić

Sudionici: 

  • Petar Zrinščak, voditelj riječkog ureda (CROZ)
  • Nikola Ostrun, CTO (Emil Frey Digital d.o.o.)
  • Denis Buketa, Android developer (FIVE)
  • Igor Banović, Senior Consultant, Engineering (GlobalLogic)
  • Tomislav Tenodi, CEO (Speck)
  • Zoran Todorović, iOS Team Leader (Undabot)

Moderator: Ivan Brezak Brkan (Netokracija) 

Sudionici: 

  • Albert Gajšak, Co-Founder & CEO (Circuitmess)
  • Nikola Kapraljević, COO (Infinum)
  • Katarina Lovrenčić, People Operations Business Partner (Infobip)
  • Filip Cindrić, Head of Business Development (Nanobit)

Moderatorice: izv. prof. dr. sc. Renata Mekovec i doc. dr. sc. Katarina Pažur Aničić

Sudionici: 

  • Marin Deur, Solution Architect (BE-terna)
  • Nermin Srećko Montel, CEO (DignetSoftware d.o.o.) 
  • Anita Supančić, Head of Sales Processes Analysis Group (Erste&Steiermärkische bank d.d.)
  • Marino Geržinić, Senior u Odjelu poslovnog savjetovanja (EY)
  • Ivan Bošnjak, Voditelj odjela poslovne analize i kontrole kvalitete (KING ICT)
  • Anja Kuhar, Senior Business Analytics Consultant (Poslovna inteligencija d.o.o.)

Sudionici:

  • BE-terna         
  • Ericsson Nikola Tesla        
  • Global Logic     
  • KING ICT         
  • Mobilisis d.o.o.        
  • MPSI – Mercury Processing Services International d.o.o.  
  • Styria digital development        

Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-ixl-nkq


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link na BBB sobu poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-2gk-75d


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-ikd-2az


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link na BBB sobu poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-jni-5nu


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link na BBB sobu poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-lfg-ikn


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link na BBB sobu poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-9co-o7q


Moderatori: izv. prof. dr. sc. Markus Schatten i doc. dr. sc. Boris Tomaš

Sudionici: 

  • Boris Babić, Manager iz Network design and optimization (Ericcson Nikola Tesla)
  • Berislav Skupnjak, Voditelj istraživanja i razvoja (Mobilisis d.o.o.)
  • Ivica Jurčić, Team Leader u Fraud timu (MPSI – Mercury Processing Services International d.o.o.)
  • Saša Kendjel, Data Analytics & Automation Manager (PricewaterhouseCoopers)
  • Vjekoslav Martinčić, Business Manager (TIS Grupa) 

Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link na BBB sobu: https://bbb.foi.hr/b/rom-vk4-bkz


Što je potrebno za učinkovitu implementaciju ERP-a u organizaciju? Kako osigurati korištenje punog potencijala softvera? Koja je uloga edukacije i treninga krajnjih korisnika? Želite li osjetiti na vlastitoj koži kako se to radi?

Odgovore na ova i sva druga pitanja koja ćete imati, pokušat ćemo vam dati na radionici Implementacija ERP-a - što trebamo znati  o edukaciji korisnika.

Edukaciju će održati Ljiljana Šmuc, Solution Consultant u BE-terni.
 


Na radionici ćemo obraditi sljedeće:

  • kako prepoznati Cyber napade,
  • kako se obraniti od takvih napada,
  • primjer „Phishing-a“ putem elektroničke pošte,
  • prikaz forenzike u slučaju takvog napada (npr. kako možemo provjeriti je li privitak maliciozan, kako provjeriti je li je domena pošiljatelja legitimna, itd.).

S ovim tipom napada ljudi se susreću svakodnevno u svim branšama, ne samo IT-u i samim time bit će zanimljivo i poučno sudionicima.


Što? SAP Analytics Cloud – rješenje koje pomaže u procjeni i predviđanju poslovnih ishoda kroz značajke poslovne inteligencije, modeliranja i pametnih transformacija. Tehnologija strojnog učenja i ugrađena umjetna inteligencija pomažu otkriti duboki uvid, pojednostaviti pristup kritičnim informacijama i informirano odlučivati.

Kako? Napredna analitika i snaga tehnologije strojnog učenja pomaže u bržem otkrivanju relevantnih i točnih uvida. Kroz postavljanje jednostavnih upita brzo se dolazi do odgovora na pitanja, generiraju vizualizacije i uočavaju trendovi.

Za koga? Kroz dinamične vizualne priče na temelju ključnih područja poslovanja, s pouzdanim podacima kojima upravlja IT, analitičari efikasnije obavljaju svoj posao, a menadžeri brže odlučuju.  Analitičari štede svoje vrijeme i fokusiraju se na važnije aktivnosti, budući da alat nudi opciju identificiranja ključnih čimbenika poslovanja uz prikaz veza među podacima i otkrivanje što najviše utječe na poslovnu performansu. Automatsko otkrivanje anomalija dozvoljava poduzimanje korektivnih mjera, a dodatak simulacije daje svima opciju da vide koja kombinacija bi mogla rezultirati uspjehom.

Želite probati? Radionica o SAP Analytics Cloudu dat će vam pregled alata, ali i hands on dio priče. Aktivno sudjelujte i iskusite kako je (lako) rukovati posljednjim SAP trendovima u području analitike te otkrijte je li dovoljno interesantan da ga poželite kao dio svoje poslovne budućnosti.

Predavači: Antonio Novak (voditelj odjela CX i digitalni servisi), Dajana Ćorić Bojčić (viši savjetnik za SAP analitiku)

Prije predavanja studenti bi trebali download-ati SAP Analytics Cloud free trial verziju dostupnu na:

https://www.sapanalytics.cloud/try-for-free/ Free trial verzija vrijedi 90 dana.

Edukacijski materijali i baza podataka za radionicu bit će dostupni na dan predavanja.


Radionica je zamišljena s ciljem izrade jednostavnog sustava za upravljanje parkiralištem koji preko REST API-ja preuzima podatke s parkirnih senzora. Sustav računa i broj slobodnih parkirnih mjesta te ih šalje na e-mail zajedno s fotografijom parkirališta koju preuzimamo s IP kamere.

Studentima će biti prezentiran prijenos podataka preko MQTT protokola (http://mqtt.org/) korištenjem Node-RED alata (https://nodered.org/).

Na radionici će svaki sudionik dobiti pristup u razvojno okruženje Node-RED u kojem će se nalaziti:

  • Primjeri JavaScript koda
  • Gotove komponente za aplikaciju

Uređaji i alati koji će se koristiti su sljedeći:

  • Node-RED
  • REST API za nadzor parkirališta
  • Mobilisis TDC-E (https://www.mobilisis.hr/tdc-e)
  • IP kamera (https://www.ui.com/unifi-video/unifi-video-camera-g3)
  • Mobilisis parkirni senzori (https://www.mobilisis.hr/nbps-narrowband-parking-senzor)

Za uspješan rad na radionici potrebno je osnovno poznavanje JavaScript programskog jezika.

Prednost: Prvenstveno studenti/ce diplomskog studija Informacijsko i programsko inženjerstvo, ali mogu sudjelovati i ostali
Svim sudionicima bit će dodijeljene nagrade.

Voditelji radionice: Berislav Skupnjak & Nikola Horvat 

Veselimo se vašem dolasku :) 


Zanima te što se krije iza oglasa za posao u kojima se traži konzultant? Kako izgleda radni dan konzultanta koji s Klijentom vrlo često priča o procesima koji su mu potpuno nepoznati? Razmišljaš o tome kako postati konzultant? U konačnici, zanima te život konzultanta temeljen na primjerima u praksi?

Sve to, ali i puno više od toga imat ćeš priliku saznati na predavanju. Vidimo se!

Voditeljica: Klaudia Teković


Za analizu webshopa je u početku potrebno odabrati analitički alat, u svrhu prezentiranja će se koristiti Google Analytics kao jedan od alata za analizu webshopa.

Uz pomoć Google Analyticsa ćete se upoznati s ključnim metrikama i kako mjeriti uspješnost webshopa.

U sklopu radionice analizirat ćemo webshop kroz tehničke alate koji utječu na bolje korisničko iskustvo korisnika (UX) i na SEO optimizaciju.

Na radionici ćemo koristiti alate koji pomažu u optimizaciji webshopa s svrhom povećanja broja konverzija.


Sudionici:

  • ecx.io Croatia     
  • DignetSoftware d.o.o. 
  • Ekobit    
  • Infinum    
  • NEXGEN    
  • Poslovna inteligencija d.o.o.    
  • Privredna banka Zagreb d.d. 
  • Speck    

Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-71e-tpa


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-vyl-mbc


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-lxb-wlx


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-kac-mii


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-hjp-kmp


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-tlo-zhl


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-aae-61c


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-bqw-t8j


Osim upoznavanja s mnogim mikroservisnim buzzwordovima, ući ćemo dublje u tematiku mikroservisne arhitekture i kroz konkretne primjere iz prakse odgovarati na pitanje „Zašto mikroservisi?“.

Očekujte takeaway pakete znanja i konkretne primjere kvalitetnog pisanja i razvoja koda, opisivanje distribuirane arhitekture, definiranje mikroservisa, korištenje serverlessa i message brokera pa sve do pisanja testova, kontejnerizacije i deplojmenta.

Puno informacija u malo vremena – dođite željni znanja. :)


Osim pisanja kvalitetnog koda i rješavanja problema, za developere je izrazito važno poznavati agilne metodologije razvoja softwarea i dobre prakse timskog rada. Što znači agilni razvoj? Koja je poanta dnevnih sastanaka? Što su i kako izgledaju sprintevi? Što je sprint review, a što sprint retrospektiva?

Osim teorije, imat ćeš priliku proći kroz simulaciju agilnog razvoja u timu. Ova znanja omogućit će ti znatno uspješniji rad u timu i pomoći ti u bržem učenju i napretku.

Za radionicu nije potrebno predznanje, osim interesa za razvoj softwarea u ulozi developera ili project managera.

 


PSD2 nije samo još jedno monotono nabrajanje paragrafa suhoparnog propisa. PSD2 se smatra pokretačem za nove tehnologije i usluge (propisujući bankama da otvore pristupne servise trećim stranama putem otvorenog API sučelja),  jer otvara vrata za fleksibilne i inovativne sudionike na tržištu plaćanja, koji nude usluge koje trenutno ne postoje. Za banke će to značiti da nisu više jedine koje imaju pristup podacima o klijentima.

Tko, što, kako i zašto?

3DS2 - siguranost plaćanja kreditnim karticama putem interneta (PART TWO)

3D Secure 2.0 je protokol za provjeru autentičnosti čiji je cilj smanjiti mogućnost prijevare (fraud) i poboljšati sigurnost plaćanja putem kartica na internetu. 3DS2 je unaprijeđena verzija starog protokola 3DS i uvodi više mogućnosti i načina potvrde plaćanja na različitim uređajima, olakšavajući korisničko iskustvo klijenta i istovremeno smanjujući odustajanje od dovršetka kupnje.
Uz 3DS2 sve će biti brže, bolje, ljepše ....

Voditelj radionice: Nevesin Marčec


Cilj radionice je upoznavanje sa Salesforce platformom te razvoj jednostavne aplikacije za udomljavanje mačaka. Svaki polaznik će kreirati vlastiti “org”- instancu platforme i vlastitog korisnika. Uz upute instruktora će kreirati “Cat Rescue App” aplikaciju od nule. Po završetku izrade aplikacije, demonstrirat ćemo “Cat Rescue Pro App” koja nudi funkcionalnost automatskog prepoznavanje vrste mačke na temelju uploadane slike, što je zapravo object detection u praksi.

Naglasak radionice je na aktivnom sudjelovanju i interakciji s polaznicima tako da su sva pitanja dobrodošla. 

What is Salesforce: https://www.salesforce.com/products/what-is-salesforce/


Radionica "Uvod u Java Spring" obuhvatiti će teoretski i praktični dio. Tema praktičnog rada je izrada jednostavne web aplikacije bazirane na Spring razvojnom okviru. Web aplikacija bi obradila temu razvoja jednostavne blog aplikacije sa mogućnostima: pisanje, uređivanje i objavljivanje blog članka, komentiranje i ocijenjivanje pojedinog blog članka. Kroz razvoj web aplikacije, polaznici radionice će steći osnovna znanja potrebna za razvoj web aplikacije u Spring razvojnom okruženju.

Radionica će obuhvatiti gradivo iz sljedećih područja:

  • Spring MVC, mikroservisna arhitektura i uzorci dizajna
  • Spring security (tri razine korisnika: neregistrirani, registrirani i administrator)
  • Dependancy injection (IoC)
  • Novosti u Spring 5 i Java 8/9 verzijama
  • ORM pristup bazi podataka (hibernate)
  • Lokalizacija
  • Validacija podataka
  • Testovi (ili rasprava o Springu)

Od polaznika radionice očekuje se osnovno predznanje iz područja: Java OOP, git, Javascript(jQuery), HTML5, CSS3 i opće znanje arhitekture web-a.

Alati potrebni za radionicu (potrebno pripremiti na vlastitom računalu):

  • Java 8+ (https://www.java.com/en/download/) 
  • Git client (https://git-scm.com/downloads) 
  • IntelliJ (https://www.jetbrains.com/idea/download/#section=windows) 
  • Xampp (https://www.apachefriends.org/download.html)

Svi materijali će biti dostupni na javnom git repozitoriju. 

Link za pridruživanje radionici: https://ibm.webex.com/ibm/j.php?MTID=mc78efbe86ea12d0fc50dd4621b9255ca


Sudionici: 

  • Cetitec d.o.o.    
  • Emil Frey Digital d.o.o.    
  • Erste&Steiermärkische bank d.d.   
  • EY   
  • Factory    
  • Financijska agencija    
  • FIVE
  • Sedam IT    
  • TIS Grupa
  • Undabot    

Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-36g-k5v


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-ygc-ewb


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-yb9-wi0


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-efk-wqp


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-t43-tsz


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-ah2-0ww


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-6og-v5t


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-ksv-jvv


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-mof-hva


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-ktw-b9i


Functional reactive programming (FRP) is a new way of coding that relies on the usage of pure functions instead of state variables and signal emission and observation instead of imperative commands. Nowadays, it's getting more and more attention as a new way to write and think about code, and nearly every modern programming language has a framework for FRP.

In this workshop, we're first going to demystify its concepts for you then put your new knowledge to the test with some fun brain-teasers.

 


Have you heard of the new kid on the block, Kotlin?

Kotlin is a modern programming language mostly used for Android development. In this workshop you’ll learn about basics of programming in Kotlin, how you can use Kotlin to avoid many of the obstacles that you can find in Java and obtain important Kotlin knowledge to kick-start you development carrer.

Predavač: Dean Đermanović


Kroz ovu radionicu želja nam je pokazati vam neke od najčešćih početničkih grešaka developera te određene tehnike kako ih pokušati izbjeći. Također, dio radionice će biti posvećen načinu na koji se najbolje prezentirati kao developer svom budućem poslodavcu te nastaviti taj trend i kad on postane trenutni poslodavac.

Sve navedene teme će biti popraćene interaktivnim primjerima (temeljenim na stvarnim događajima :)).


Prikaz Automation Anywhere RPA alata, načini evaluacije procesa za automatizaciju i izrada bot-a.

Voditelj radionice: Branimir Miletić

 Branimir Miletić

 

  • Founder and President of IIBA Croatia
  • Business Analyst, Team Lead and Project Manager
  • Over 10 years of professional experience in managing IT projects in the top 3 banking institutions in Croatia
  • Over 7 years of experience in leading and working with developers and development teams
  • Dedicated expert with a wide competency framework
  • Recognized as a mentor and a teacher, fosters innovation and change
  • Master in Economics and Business Administration

Prijavite se na interesantnu, zabavnu i poučnu radionicu vrlo aktualne teme – Cyber Security Awareness

Web aplikacije i servisi jedan su od najbitnijih sastavnih elemenata Interneta kakvog poznajemo. Personalizacija internetskih usluga zahtjeva otvaranje brojnih korisničkih profila. Rezultat je velika količina povjerljivih korisničkih podataka koji se koriste u okviru usluga. Kako bi se takvi podaci, kao i web aplikacije i servisi, adekvatno osigurali potrebno je poznavanje problema sigurnosti web aplikacija. U okviru radionice prikazat će se najkorištenije arhitekture web aplikacija i servisa na kojima će biti pokazano kako uključiti sigurnost u sam dizajn. Kroz stvarnu simulaciju, predstavit će se najčešće ranjivosti, načini iskorištavanja te mogućnosti zaštite. Konačno, obradit će se odabrani alati za provjeru ranjivosti web aplikacija.

Sadržaj radionice:

  • Osnove informacijske sigurnosti
  • Aktualne prijetnje i napadi te kako ih prepoznati
  • Gdje smo najranjiviji
  • Kako uspješno uključiti sigurnost u sam dizajn (praktični primjeri)

Online radionica će se održati kao vrlo poučna i zabavna simulacija pronalaska rizičnih točaka sustava u četiri razine od 90 minuta.

Nakon završetka simulacije izabire se pobjednik (tim ili individualno) koji je pronašao potencijalne rizike sustava pronalazeći točke ranjivosti sustava.

Nagrada neće izostati :)

Voditeljica radionice: Marta Šostarec


Na ovoj radionici, donosimo vam korake kako da pronađete zajednički jezik prilikom dizajniranja i razvoja mobilne aplikacije.

Predavačice će približiti obje pozicije te objasniti na koji način komunicirati, što je bitno da zajedničkim snagama imate uspješan projekt te su pripremile zanimljive zadatke u kojima možete provjeriti koja pozicija vam više odgovara!

Predavačice: Ana Leh, Terezija Umiljanović

 


Budući da je on-line ugovaranje usluga i proizvoda budućnost bankarenja, Erste banka je odlučila uspostaviti infrastrukturu koja omogućava ugovaranje i korištenje e-Potpisa u oblaku te procese koji podržavanju njegovu primjenu.

E-Potpis u oblaku klijentima omogućava izrazitu fleksibilnost jer nije vezan uz računalo, nije potrebno posjedovati hardverski kripto uređaj i ne ovisi o platformi ili internet pregledniku klijenta te pruža bolje korisničko iskustvo bez potrebe za fizičkim prisustvom.

Predstavnici: Adam Tomičić i Dubravko Gabela


Sudionici: 

  • APIS IT
  • Arbona d.o.o.
  • Connect IT
  • CROZ
  • Hrvatska Lutrija
  • Inchoo
  • NTH Mobile
  • NTT Data Croatia d.o.o.

Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-ois-jtj


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-sk5-hqt


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-rxv-jgj


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-xtr-lgw


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-kd3-pkd


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-xah-ikh


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-tz7-r8o


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-60e-pvl


Planirano vrijeme trajanja je ukupno 3 sata kroz individualne razgovore sa studentima u trajanju od 15 minuta po studentu, odnosno 12 minuta efektivnog razgovora, putem sustava BBB. 

Svaki student bira jedan odgovarajući termin za razgovor s poslodavcem i svaki termin moguće je zauzeti samo jednom. 

Link za pristup BBB sobi poslodavca: https://bbb.foi.hr/b/rom-5lh-tqe


User Story Mapping (USM) vizualna je vježba koja pomaže razvojnom timu definirati funkcionalnosti koje će pružiti najljepše korisničko iskustvo. Koristi se kako bismo što bolje razumijeli potrebe korisnika aplikacije i odredili prioritete u radu razvojnog tima. 

USM radionica idealna je za sve početnike koji žele saznati zašto, što i kako radi poslovni analitičar na IT projektu, a sve to kroz timski rad, puno komunikacije i šarenih post-it-a.  


Jedan od svjetskih lidera iz područja razvoja Vendor Managament System-a (VMS) se odlučuje na izmjenu software arhitekture sustava izradom potpuno novog i tehnološki naprednijeg produkta. GlobalLogic je odabran kao pouzdan partner sa ciljem izvedbe potpune digitalne transformacije produkta i pripadajućih procesa organizacije u svrhu postizanja izvrsnosti i kompetitivnosti na globalnom tržištu.

Kroz ovu prezentaciju ćemo se dotaknuti pojma digitalne transformacije i njenih ključnih čimbenika, tehnološke inovacije u vidu uvođenja mikroservisno orijentirane arhitekture na mjesto monolitne arhitekture te prednosti i mane obje arhitekture. S tehničke strane dotaknut ćemo se alata i tehnologija nezaobilaznih u mikroservisoj arhitekturi. Također ćemo opisati agilnu organizaciju rada i kolaboraciju između više kolociranih i distribuiranih timova uključenih u izvedbu projekta.

Voditelji radionice: 

Tomislav Marjanović - Projektni menadžer sa 15 godina bogatog iskustva u IT industriji koje je stekao kroz rad na pozicijama projektnog menadžera, tehničkog projektnog menadžera, product ownera, scrum mastera, konzultanta, softver arhitekta i softver inženjera. Uspješno je vodio projekte kao i kolocirane i distribuirane timove koristeći agilne i waterfall metodologije iz višestrukih poslovnih domena kao što su automotive, OTT, e-commerce, Manufacturing Execution Systems. Vlasnik je PMP I PMI-ACP međunarodno priznatih certifikata iz područja projektnog menadžmenta.

Pavao Petrač - Računalni inženjer s bogatom povijesti u razvoju informacijskih sustava sa preko osam godina iskustva. Radeći u collocated i distribuiranim timovima, uspješno je isporučivao informacijska rješenja, velikom većinom za strana tržišta, u nekoliko biznis domena kao na primjer automotive, bankarstvu, marketingu, e-commerce, CMS i b2b platforme. Posjeduje nekoliko certifikata i držao je tečajeve u području web razvoja.


Na radionici 3D modeliranja polaznici će se pozabaviti sintetičkim podacima koji služe treniranju deep learning algoritama u slučaju kada su stvarni podaci nedovoljni ili preskupi. Polaznici će naučiti kako se pomoću 3D animacije, u kontroliranim uvjetima stvaraju scenariji i automatski označavaju u preciznosti jednoga piksela.

U procesu će se koristiti Blender kao 3D alat, GIMP kao program za obradu tekstura te Python kao jezik za automatizaciju (potrebno pripremiti na računalima). Generirani podaci imaju široku primjenu u industriji, od inteligentnih robota do samovozećih automobila.

Polaznici će također imati priliku raditi s podacima na razini kvalitete za komercijalnu primjenu te na stvarnim primjerima naučiti kako tehnologija funkcionira.


Programom je predviđena prezentacija Centra dijeljenih usluga koji je nedavnim pokretanjem označio prekretnicu u digitalizaciji države te neke od korištenih tehnologija s naglaskom na platformu za analizu i vizualizaciju podataka.


Na radionici će biti predstavljen PwC Data & Analytics odjel. Predavači će ukratko predstaviti svoj tim, tehnologije i ekspertize koje imaju u timu te će vam pokušati iz svog iskustva približiti Consulting kao dinamično i izazovno područje rada. Veći dio prezentacije bit će posvećen zanimljivim projektima na kojima je tim radio.

Voditelji radionice:

Luka Novak (koji se upravo vratio iz PwC CZ) i Saša Kendjel pa će ukratko predstaviti PwC Data & Analytics odjel, čime se bavimo i kakve skillove imamo u timu, koje tehnologije koristimo, a nakon toga slijedi nekoliko primjera rješenja koje su razvili. 


 

Strateški partner FOI-ja:

Medijski pokrovitelji:

Opći uvjeti: