Kampanje su studenti izrađivali za 65 od preko 240 prijavljenih poduzeća, a najboljih 65 timova je imalo priliku provesti izrađenu kampanju sa stvarnim budžetom i osvojiti glavnu nagradu od 5.000,00 kn.

Studenti su imali priliku naučiti i iskusiti cijeli proces stvaranja digitalne kampanje, od ideje do prikaza rezultata poduzeću. Kroz radionice, studenti su uz stručno vodstvo imali priliku naučiti male tajne velikih majstora Google Ads-a koje su primjenli u svojim kampanjama. Najbolje kampanje su prošle u fazu provođenja sa Arboninim budžetom od 500,00 kn po kampanji i pokazali što su naučili o dinamičnom svijetu digitalnog marketinga.

Tri finalna tima, po ocjenama Arboninog stručnog žirija i ocjenama poduzeća, su u završnici natjecanja prezentirala svoje kampanje te pokazala uloženi trud i znanje.

Najbolji timovi Arbona Win-Win natjecanja su:

  1. Sara Drešar, Ivana Kontin, Bruno Kruljac i Petra Merle (Ekonomski fakultet u Zagrebu)
    Glavna nagrada: 5.000,00 kn
     
  2. Paula Marasović (Sveučilišni odjel za stručne studije, Sveučilište u Splitu) i Tanja Tadić (Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku)
    Nagrada: modul Arbonine akademije digitalnog marketinga i 100 Arbona piva
     
  3. Tena Benček (Sveučilište Sjever, Varaždin) i Karlo Pecik (Fakultet organizacije i informatike, Varaždin) 
    Nagrada: 100 Arbona piva

“Pohvala svim sudionicima! Veseli nas činjenica što vas je toliko pokazalo afinitet prema digitalnom marketingu. Nadamo se da smo ostvarili Win-Win.

Zahvaljujemo svim prijavljenim studentima, čestitamo pobjednicima i nadamo se ponovnom druženju. Bilo je zadovoljstvo raditi s vama!” - Sandro Lazarić, osnivač Arbone