Sve je počelo s jednom objavom na stranici e-studenta koja je najavila natjecanje u izradi i izlaganju prezentacija naziva Presentation skills. To je bilo prvo takvo natjecanje, a zapelo mi je za oko zbog činjenice kako je vezano uz digitalni marketing koji je u posljednje vrijeme moja mala opsesija.

U tom trenutku nisam još znala koji ću poslovni slučaj dobiti, ali kako mi je bila zanimljiva tema kao i mogućnost osmišljavanja dizajna i izvedbe prezentacije odlučila sam se prijaviti na natjecanje. Poslovni slučaj kojim sam se bavila imao je zvučni naziv Make Zaba In on the LinkedIn, a radi se o slučaju koji je imao za cilj predstavljanje Zagrebačke banke na LinkedInu na inovativan način.

Moram priznati da je sudjelovanje na natjecanju bila jako zanimljivo i korisno iskustvo, ali kad sam se prijavila na samo natjecanje nisam znala da će biti online i iskreno bilo me malo strah kako će se to sve odvijati,  ali udruga e-student je stvarno dobro osmislila i provela natjecanje.

U sklopu natjecanja imali smo organizirane čak dvije radionice održane putem platforma Zoom i Webex,  a  posebno mi se svidjela prva radionica koju  je održala tvrtka Ramiro na temu prezentacijskih vještina.

Radionica je bila organizirana tako da su u obliku videa bili opisani neki savjeti za poboljšanje neverbalne komunikacije; primjerice jedan od savjeta je bio da tijekom prezentiranja stojimo punim stopalima čvrsto na podlozi kako bi bili stabilniji tijekom prezentiranja, a samim time to i doprinosi povećanju samopouzdanosti i smanjenju stresa. Također svatko je kao pripremu za radionicu trebao snimiti kratki video u kojem prezentira neku njemu zanimljivu temu kako bi nam na radionici mogli dati povratne informacije o našem prezentiranju. Osim što je svatko dobio povratne informacije radionica je uistinu bila interaktivna i zanimljiva s puno kraćih diskusija i dijeljenja iskustva.

Drugu radionicu je održala Zagrebačka banka na temu "Kako napraviti dobar pitch video" u svrhu što boljeg shvaćanje na što bi trebali obratiti pozornost tijekom izrade rješenja, ali i kako bi trebali prezentirati svoje ideje ne nužno vezano uz samo natjecanje nego općenito kako bi mogli ostaviti dobar dojam kod recimo predstavljanja budućem poslodavcu. Posebno mi se svidjelo što smo na kraju radionice smo mogli postaviti pitanja u vezi casea.

Pitanje koje se trenutno javlja jest kako je bilo organizirano natjecanje. Naravno, kako nismo mogli fizički prezentirati i tako biti ocijenjeni natjecanje se provelo tako da smo se snimili kako prezentiramo svoje rješenje. Uz taj video prezentiranja trebali smo predati svoje rješenje casea i prezentaciju koju smo izradili jer je i taj dio nosio određeni broj bodova. Kako bi nam olakšali stvari e-student nam je pripremio kako su je oni nazvali  prezentaciju Tips'n'Tricks  koja je sadržavala savjete kako napraviti što kvalitetniji video.

Iako na prvi pogled izgleda lako, prezentiranje ispred kamere nije nimalo lako jer kad shvatite da će netko gledati taj video i komentirati ga trema postaje neizbježan element, isti kao što je i kod stvarnog prezentiranja. Najteže od svega bilo je kako započeti s videom pa sam odlučila ispričati kako je razlog zbog čega sam se odlučila za ovo natjecanje bila tema vezana za digitalni marketing.  Kako bi objasnila ideje koje bi Zagrebačka banka mogla primijeniti kod populariziranja LinkedIn-a napravila sam par objava i kraćih videa koji bi opisivali moj koncept rješenja. Ključne riječi koje sam istaknula kod prezentiranja su educiraj, motiviraj i angažiraj u smislu edukacije zaposlenika, ali i korisnika oko samog LinkedIn-a, osmišljavanje objava koje će motivirati pratitelje i u konačnici potaknuti ih na akciju.