I ove godine, dvadeset studenata FOI-ja ima priliku posjetiti Fakultet organizacionih nauka (FON) Sveučilišta u Beogradu u sklopu tradicionalnog studijskog putovanja kojeg organizira Ured za međunarodnu suradnju FOI-ja.
Pozivamo studentice i studente Fakulteta organizacije i informatike (s prijediplomskih i diplomskih studija informatike i Ekonomike poduzetništva te stručnog studija ITDP) da se prijave za posjet partnerskom fakultetu u Beogradu. Cilj je da grupa studenata koja će ići bude miješana (otprilike jednak broj informatičara i ekonomista). Studijsko putovanje će se odvijati od 5. do 7. ožujka 2024. godine.
Prijave se zaprimaju do ponedjeljka, 12. veljače 2024.
U slučaju većeg interesa od broja raspoloživih mjesta, kod odabira će se uzimati u obzir sljedeći kriteriji:
- sudjelovanje u različitim izvannastavnim aktivnostima
- akademski uspjeh – prijepis ocjena sa studomata (studenti diplomskih studija prilažu i prijepis s PDS-a)
- motivacija za uključivanje u izvannastavne aktivnosti, a osobito interes i sudjelovanje na case study natjecanjima
Posjet će trajati tri dana (uz dva noćenja), sa sljedećim okvirnim programom:
- sudjelovanje na Međunarodnom info danu FON-a (srijeda, 6. ožujka 2024.),
- prezentacije i upoznavanje studentskih aktivnosti i organizacija na FON-u,
- radionice namijenjene FOI studentima – teme: 1) case study metodologija i rješenja i 2) kako započeti startup poduzeće,
- posjete poduzećima,
- turistički obilazak Beograda i
- neformalno druženje sa studentima FON-a.
TROŠKOVI
Trošak putovanja (autobusa) snosi Centar za podršku studentima i razvoj karijera FOI-ja. Studenti sami snose trošak smještaja u neposrednoj blizini FON-a (iznos noćenja s doručkom i boravišnom taksom je 26,40€/noć/osobi za dvokrevetnu sobu). Troškove džeparca također snose studenti sami.
Više informacija o Fakultetu organizacionih nauka možete pročitati ovdje.
Za detaljnije informacije možete kontaktirati Ured za međunarodnu suradnju FOI-ja na email international@foi.unizg.hr ili uz prethodnu najavu svratite do ureda (FOI 1, 1. kat, kabinet 41)